torsdag 1. august 2013

Å PAKKE

Pakkingen skiller seg litt ut fra det jeg vanligvis er vant med.
Dopapir til togturen og tau til å henge opp myggnettet med på hotellrommet den første natta, det er ikke det jeg vanligvis har i bagasjen. Naturlig nok er ikke shampoo for nordisk hår og solkrem med faktor så veldig lett å oppdrive heller.
Ellers har jeg forstått at apoteket har det meste, men jeg tar ikke sjansen på at de har fluortablettene mine.
Klærne bør helst dekke knær og skuldre, det er jo også noe en bør ha i bakhodet når en stapper i kofferten. Litt posemat har blitt anbefalt av flere med erfaring.
Jeg har allerede sendt av gårde ei lita tønne med mye forskjellig. I den pakka jeg toalettartikler, tørrmat og ikke minst bøker. Resten har jeg planer om å få plass til i to kofferter. Skal bli spennede å se om det går.

2 kommentarer:

  1. Var veldig koselig å treffe på deg i dag! Glad for at jeg fikk møtt deg å sagt skikkelig god tur til deg. Gleder meg til å følge deg på reisen!

    SvarSlett
  2. Skal bli kjekt å følge bloggen din.God tur og hils hjem til Ngaoundere og Meiganga.
    Lykke til med et spennende år :-)
    Hilsen Ragnhild

    SvarSlett